ПромоГрад използва бисквитки (cookies). Научете повече за нашата политика относно бисквитките тук.

Система за контрол на доставките на стоки

ПромоГрад Ви осигурява най-добрата възможност да закупите няколко продукта от 1 търговец и да ги получите в 1 пратка. Системата е напълно автоматизирана. Достатъчно е само да платите ваучерите. За останалото се грижи нашата система за контрол на доставките. Не е необходимо да пращате и-мейли на доставчиците или да попълвате сложни форми за доставки.

Как действа ?

  • Всеки закупен ваучер автоматично се добавя в заявка за доставка за съответния търговец.
  • 24 часа след образуване на заявка, тя автоматично се предоставя на търговеца.
  • Получавате автоматично имейл и известие ако данните за доставка не са попълнени и заявката за доставка не може да се предостави на търговеца.
  • От профила си, страница Доставки, можете да проследите статуса на доставката. 
  • Получавате автоматично имейл и известие при изпращане на доставката от търговеца
  • За пратките доставяни от Еконт Експрес, имате възможност за онлайн справка в тяхната система.
  • Имате възможност за ръчно манипулиране на новите доставки преди изпращането им по ваше желание от Моите доставки.

Какво печелите ?

  • Не пращате и-мейли и не попълвате форми за доставка.
  • Не са Ви необходими кодове за валидиране.
  • Възможност за включване в 1 пратка на всички закупени стоки от 1 търговец, дори когато са различни продукти. 
  • Възможност за комбиниране с приятели и обединяване на всички закупени ваучери от 1 търговец в 1 заявка за доставка.
  • Някои доставчици поддържат складове в различни градове и макар и рядко се случва да изпратят продуктите по 1 доставка в 2 пратки. Поради тази причина, ПромоГрад не е в състояние да гарантира получаването на доставката в 1 пратка, но системата ни за доставки дава най-добрия шанс това да се случи.

Какво трябва да направите ?

  • Попълнете в профила си (Настройки/Доставки) полетата с данните за доставка. Така всяка нова заявка за доставка ще използва тези данни.
  • Ако сте пропуснали да попълните данни за доставка в профила си, или сте го направили след закупуване на ваучер - трябва да попълните адресните данни за конкретната доставка от Моите доставки.
  • Ако искате да имате пълен контрол - махнете отметката в профила си "Автоматично изпращане на заявка за доставка 24 часа след създаването й". Тази опция е включена по подразбиране. В този случай заявките за доставка ще се предоставят на търговците само при изрично натискане на бутон Изпрати от Моите доставки.
  • Не забравяйте да попълните адресни данни за доставка в профила си! Заявките Ви за доставка няма да се изпратят ако нямат адресни данни.
  • Прочетете често задаваните въпроси в профила си и на страница Нови доставки - там ще намерите полезна информация за възможностите на системата.

Как и къде се попълва информация за цвят, размер и друга допълнителна информация ?

След като платите ваучерите, трябва да изберете Моите доставки (най-лесно е като щракнете на иконката с камиончето). В блока с данни за доставката натиснете бутон Адрес и в полето за бележки запишете допълнителната информация.

Възможно ли е да се промени адлес за доставка или да се запише допълнителна информация, след като заявката за доставка е изпратена на търговеца ?

Да, стига търговецът вече да не е изпратил пратката. Докато статусът на доставката е Заявка или Приготвя се, имате възможност да изпратите съобщение на търговеца. Това става от Моите доставки. Натиснете бутон Съобщение и запишете съобщението.

Какво означава статусът на доставката ?

  • Нова - заявката за доставка все още не е изпратена на търговеца.
  • Заявка - заявката за доставка е изпратена на търговеца и тя вече е на негово разположение.
  • Приготвя се - търговецът е отбелязал, че пратката се обработва, но може да има известно забавяне в рамките на обявения срок за доставка.
  • Изпратена - търговецът е приготвил пратката. Когато пратката се изпраща с Еконт Експрес, този статус означава, че пратката още не е предадена на куриера. Когато пратката се изпраща с друг куриер статус Изпратена предполага, че търговецът е предал пратката на куриера.
  • В куриера - когато пратката се изпраща с Еконт Експрес означава, че пратката е приета в системата на Еконт Експрес
  • Получена - когато пратката се изпраща с Еконт Експрес означава, че пратката е получена от клиента.

Как получавате информация за доставките си ?

  • При всяка промяна в статуса на доставка, получавате известие на сайта (броят на непрочетените известия се означава като червена цифра върху иконката с пликчето. Щракнете на иконката, за да видите известията. Щракването на известието ще ви препрати на съответната подходяща страница).
  • Когато търговецът означи доставката като Изпратена, освен известието получавате и автоматично изпратен и-мейл.
  • В Моите доставки има данни за всичките ви доставки. Ако търговецът ви остави съобщение, можете да го прочетете като щракнете на бутон Детайли.