ПромоГрад използва бисквитки (cookies). Научете повече за нашата политика относно бисквитките тук.

Често задавани въпроси

Какво означава "Сделката е активна"?

Всяка оферта се предлага в ограничен период от време. Само в този период тя е активна. Възможно е търговецът предлагащ офертата да изисква минимално количество продажби, за да даде отстъпката. В този случай сделката няма да е активна, докато не се продаде минималната бройка.

Мога ли да купя ваучер, без да съм регистриран?

Не. За да закупите ваучер трябва да имате потребителски акаунт. 

Нямам кредитна/дебитна карта. Мога ли да платя в брой?

Да. Можете да платите във всяка каса на ИзиПей. Има над 1500 каси в цялата страна - в клоновете на ЦКБ, ПИБ, Office 1 Superstore, както и в повечето магазини на Билла, Пикадили, Фантастико и др. След като направите заявка за закупуване на ваучер посочете, че желаете да платите в брой. Системата ще ви издаде специален код, който Вие трябва да представите на каса на ИзиПей.

Линк към списък с клоновете на ИзиПей има на страницата за плащане.

Как да разбера, че плащането е минало?

Когато плащате с карта, през ИПей или ИБг ще получите веднага информация за плащането. При плащане в брой, на банкомат или по банков път, плащането ще бъде отразено в момента на действителното му извършване.

На страница Моите Ваучери има информация за заявките Ви за плащане. Когато платите, системата ще генерира заявените ваучери. 

Какво представлява ваучера?

Това е документ, който Вие получавате по електронен път чрез имейл и на страница Моите Ваучери, след като извършите плащането. Този документ удостоверява пред търговеца, че услугата/стоката действително е заплатена и е основание за получаването й. 

Как се използва ваучера?

Разпечатайте ваучера и го представете на адреса посочен в офертата.

Нямам принтер, какво да правя?

Ако нямате принтер е необходимо да си запишете номера на ваучера и кода за валидиране  и да го предоставите на търговеца на услугата.

Кога мога да използвам ваучера, който съм купил?

На ваучера е отбелязан срока на валидност, в който ваучерът трябва да се предяви за да се ползва отстъпката. Обикновенно той започва няколко дни след приключване на офертата.

Какво става ако срокът на валидност на ваучера изтече преди да го използвам?

Ако не сте успели да използвате ваучера в посочения промоционален срок, Вие не губите парите си. Може да използвате услугата в размера на действително платената сума, като доплащате ако стоката/услугата е на по-висока цена.

Как мога да съм сигурен, че някой друг няма да използва ваучера ми, като представи на търговеца същия номер на ваучер?

Издаденият ваучер има специален уникален код за валидиране. Той се предоставя само на Вас. Нито търговецът, нито друг клиент има достъп до него. Това Ви гарантира, че само Вие може да ползвате ваучера. При предоставянето на ваучера, на който е отбелязан кода за валидиране, търговецът проверява за неговата валидност на сайта на ПромоГрад и го отбелязва като използван. Валидирането на ваучер се извършва единствено от търговеца предоставил услугата.

Мога ли да купя ваучер и да го подаря?

Да. От страница Моите ваучери, изберете линка под ваучера Подари на приятел. Попълнете данните и натиснете бутон Преглед.

Ваучерите са за стоки. Как да изпратя заявка за доставка?

Подробна информация за системата ни за контрол на доставките има ТУК.