ПромоГрад използва бисквитки (cookies). Научете повече за нашата политика относно бисквитките тук.

Наръчник за отзиви от клиенти

Само клиенти, използвали реално закупените ваучери, могат да дават оценки и да пишат мнения за предоставената по офертата услуга. Това означава, че тези отзиви са реални. 

Споделете Вашия опит - положителен и отрицателен, като следвате нашите указания.

Ние вярваме, че отзивите от нашите клиенти са изключително важни, тъй като помагат на други клиенти да вземат информирани решения при избора на оферта.

Правила за отзивите:

  • Оставяме отзивите да говорят сами за себе си и не оценяваме тяхната обективност. Ролята на ПромоГрад е да даде възможност на клиентите да споделят впечатленията си от използваната услуга.
  • Публикуват се всички отзиви на клиенти, независимо от това дали са с позитивно или негативно съдържание.
  • В случай, че мнение не отговаря на установените изисквания, ние си запазваме правото да спрем публикуването му.

Изисквания за отзивите:

  • Тези изисквания имат за цел да предпазят съдържанието на ПромоГрад от неуместни коментари, без да се ограничава изразяването на крайни мнения. 
  • Отзивите трябва да бъдат свързани с използваната услуга. Моля, не включвайте лични, политически, етнически или религиозни коментари. Съдържание с промоционална насоченост трябва да бъде премахнато.
  • Моля, избягвайте използването на обидни думи. Мнения, включващи нецензурни изрази, дискриминиращи забележки, заплахи, сексуални забележки, насилие и разпространение на нелегални дейности, са забранени.
  • Мнението трябва да бъде искрено и уникално за клиента. Няма да бъдат позволени опити за уронване на престижа на конкурент чрез добавяне на негативен коментар.
  • Изразените в отзивите мнения са на клиенти на търговците, публикували оферти в promograd.bg и не са изразени от името на ПромоГрад. ПромоГрад не е автор, не поема отговорност относно публикуваните отзиви и няма никакви задължения за проверка на истинността им.