ПромоГрад използва бисквитки (cookies). Научете повече за нашата политика относно бисквитките тук.

Целта на резервационната система на ПромоГрад е да документира приетите от хотела резервации и да Ви даде сигурност, че имате запазени места за планираните дати за почивка. Процесът е напълно автоматизиран.  

Какво печелите ? 

  • Сигурност - купувате ваучери само ако хотелът е потвърдил, че има свободни места. Потвърждението получавате и по имейл, което го документира и ангажира хотела. Потвърждаването само по телефон е предпоставка за недоразумения, които могат да провалят почивката Ви
  • Адекватен документ - след плащането имате на разположение документ - Резервация, в който са посочени типа на помещението (в заглавието на офертата), датите на пристигане, отпътуване и броя стаи, заедно с номерата на закупените ваучери от съответната оферта. Само ваучерите не са достатъчни, за да докажат, че хотелът е приел вашата резервация за съответните дати. 
  • Повече възможности - лесно може да направите запитване до много хотели, за различни периоди или за различни варианти на офертата, след което да изберете най-изгодния за вас.
  • Удобство - не е необходимо да се обаждате в хотела, за да питате за свободни места, както и да потвърждавате, че сте платили. Хотелът получава автоматично имейл-потвърждение на плащането.
  • Точност - системата калкулира автоматично сумата по резервацията и необходимия брой ваучери за закупуване. Резервацията е за точно определен тип помещение, описано в офертата. Рисковете за проблеми с почивката поради разминаване в резервираните дати, желания брой дни за почивка, необходимия брой ваучери или типа на помещението са сведени до минимум.
  • Информираност - отговорът от хотела получавате веднага като известие в ПромоГрад и с имейл. Има възможност за размяна на съобщения с хотела за конкретната резервация. 

Как действа ?

  • Всички оферти за хотели се контролират от резервационната ни системата.
  • Ваучери от тези оферти се закупуват след като запитането ви за резервация е потвърдено от хотела.
  • След потвърждаване, трябва да платите в срока, предварително определен от хотела (обикновено 2-3 дни) и преди датата на пристигане.
  • Срокът за плащане не е обвързан със срока на публикуване на офертата, т.е дори офертата вече да не е активна, имате възможност да платите.
  • Плащането в срок потвърждава резервацията. Хотелът получава автоматично имейл с потвърждение на плащането.

Как да направя резервация ?

  • Изберете оферта.
  • Натиснете бутон Резервирай сега.

  • Изберете дата на пристигане, дата на отпътуване и броя на помещенията. Ако офертата е за минимален или фиксиран брой нощувки, системата винаги калкулира правилния брой дни и коригира грешно въведена дата. В жълтото поле автоматично се калкулират необходимия брой ваучери и сумата която трябва да заплатите.
    Периодът на резервацията не може да включва дати, за които няма свободни места или за които офертата не е валидна. Такива дати са неактивни и не могат да се избират, нито да се включват в периода на резервацията. 

  • В полето за бележки запишете уточняващи данни за почивката - например: деца (с посочен брой и възраст) / възрастен на допълнително легло. Може, също така, да зададете въпроси на хотела. Когато сте готови, натиснете бутон Изпрати запитване.

  • От хотела ще приемат или откажат резервацията. Ако резервацията е приета, в данните за нея ще е посочен срока, в който трябва да платите ваучерите.
  • Плащането става от профила Ви - Моите резервации. В имейла има линк към Моите резервации (необходимо е предварително да сте се логнали в promograd.bg).  Също така можете да изберете Моите резервации от съобщението в ПромоГрад, иконата с ключа или изберете от персоналното меню (менюто което се показва когато щракнете на името си) Моите резервации.

  • Изберете резервацията. Натиснете бутон Купи (този бутон е активен (зелен) само за потвърдените запитвания за свободни места). Ще се отвори страницата за купуване на ваучери, като броят на ваучерите, съответно цената, са предварително калкулирани.
  • Изберете метод за плащане и купете ваучерите.
  • След като платите, от Моите резервации имате възможност да отпечатате резервацията.

Какво да направя ако се откажа или искам да променя резервацията?

  • Ако сте променили решението си и искате да се откажете от резервацията преди да сте платили, коректно е да уведомите хотела. Това става по следния начин:
    • Отворете Моите резервации;
    • Изберете резервацията;
    • Натиснете червения бутон Откажи.
  • Ако не закупите ваучерите в посочения след потвърждаването срок, питането за свободни места ще се анулира автоматично и хотелът няма да пази резервацията.
  • Ако искате да промените резервация (да изберете друга оферта, период на почивка или брой помещения), трябва да откажете текущата и да изпратите ново питане за свободни места за съответната оферта, като зададете новите период на почивка и брой помещения. 

За всички въпроси свързани с резервациите, можете да се свържете с нас на тел. 0878 928820 (в работни дни от 10:00 до 18:00) или пишете на office@promograd.bg.