ПромоГрад използва бисквитки (cookies). Научете повече за нашата политика относно бисквитките тук.

Системата за контрол на резервациите на ПромоГрад работи на принципа "заявка-потвърждение". Вие изпращате заявка за резервация - хотелът приема заявката, като се ангажира да пази местата докато платите сумата на резервацията (или капаро ако офертата предлага такава възможност). Срокът за плащане обикновено е между 1 и 3 дни. Плащането на ваучерите потвърждава резервацията, което потвърждение се получава автоматично в хотела, без да е необходимо изрично да се обаждате в хотела и да потвърждавате плащането. 

Какво печелите ? 

  • Бързина - проверката за свободни места и изпращането на заявката за резервация става само с няколко клика;
  • Сигурност - плащате само ако хотелът е приел заявката за резервация. Приемането на заявката получавате по имейл и в профила си, заедно с код за плащане на каса на Изи Пей. Ако предпочитате друг метод за плащане, можете да го промените от Моите покупки. Няма никаква вероятност някой да плати преди Вас и да заеме местата
  • Точност - системата калкулира автоматично сумата за всеки вариант в момента на избора. Без значение дали резервираните дати попадат в 2 периода с различни цени - системата калкулира точно сумата на база цената за всеки отделен ден. Веднага виждате цената за всички помещения за които има места, съобразно избраните дати, тип оферта, изхранване и настаняване (възрастни+деца).  
  • Удобство - лесен избор на подходящ вариант на офертата - само с няколко клика, като при това не е необходимо да се обаждате в хотела, за да питате за свободни места, както и да потвърждавате, че сте платили. Хотелът получава автоматично имейл-потвърждение на плащането.
  • Информираност - отговорът от хотела получавате веднага като известие в ПромоГрад и по имейл. Има възможност за размяна на съобщения с хотела за конкретната резервация. След плащането имате на разположение документ - Резервация, в който са посочени типа и броя на помещението, датите на пристигане и отпътуване, изхранването,  броя възрастни и деца за които е платено, заедно с номерата на закупените ваучери от съответната оферта.   

Как действа ?

  • Всички оферти за хотели се контролират от системата ни за контров на резервациите.
  • Плащането правите след като получите потвърждение на заявката Ви за резервация директно от хотела, в срока посочен в резервацията (обикновено 1-3 дни) и преди датата на пристигане.
  • Срокът за плащане не е обвързан със срока на публикуване на офертата, т.е дори офертата вече да не е активна, имате възможност да платите.
  • Плащането в срок потвърждава резервацията. Хотелът получава автоматично имейл с потвърждение на плащането.

Как да направя резервация ?

  • Изберете хотел / оферта от хотел.
  • С бутон Виж офертата или като щракнете на името на офертата я отваряте / затваряте.

  • Изберете дати на пристигане и напускане (ако типа на офертата вкючва варианти за 1,2,3 или повече дни - изберете и тип на офертата. Офертите за повече дни обикновено излизат по-евтино). Ако офертата не важи за определени дати - те са забранени за избор от календара. След това натиснете бутон Виж наличности. Показват се всички помещения, които може да се резервират, като ако периода на резервиране включва дати, за които няма свободни места - съответното помещение не може да се резервира и има съобщение за кои дати е заето. 

  • Изберете Пансион (изхранване)

  • Изберете Настаняване (брой възрастни и деца). Избира се броя деца, за които има заплащане. Ако детето е малко и за него не се плаща (вижте отбелязаното в секцията Доплащане), не го включвайте в броя на децата при избор на Настаняване. Например: 2 ма възрастни с 2 деца на 1 и 6 г, като за децата до 2 г не се плаща - избирате Настаняване 2 възрастни с 1 дете.

  • При всеки избор, цената на резервацията автоматично се изчислява. След като сте готови -  натиснете бутон Резервирай. Ще се отвори форма за резервация, където трябва да попълните данните (ако вече сте регистрирани и сте се вписали в ПромоГрад - данните автоматично се попълват). Ако искате да направите резервация за повече от 1 помещение от същия тип - изберете съотевтния брой помещения от комбо бокса. Бутона Резервирай изпраща запитването за резервация директно в хотела. Ако не сте вписани или нямате регистрация в ПромоГрад - системата ще Ви подкани да го направите. Попълнете данните и натиснете съответния бутон Влез и резервирай или Резервирай и създай профил. Алтернативно може да използвате и фейсбук профила си (ако имате такъв) с бутона Резервирай с Facebook. Ако сега се регистрирате в ПромоГрад - проверете пощата си и щракнете на бутона за активиране на регистрацията в получения имейл, за да замине запитването Ви към хотела.

  • При приемане на резервацията Ви от хотела, автоматично Ви се изпраща имейл с потвърждение, заедно с код за плащане на каса на Изи Пей. Потвърждението с кода е налично и в профила Ви - Моите покупки, откъдето можете да промените метода за плащане, ако касата на Изи Пей не Ви е удобна. Алтернативно, можете да платите и от Моите резервации.
  • Изберете резервацията. Натиснете бутон Купи (този бутон е активен (зелен) само за приетите резервации). Изберете метод за плащане и купете ваучерите.
  • След като платите, от Моите резервации имате възможност да отпечатате резервацията.

Какво да направя ако се откажа или искам да променя резервацията?

  • Ако сте променили решението си и искате да се откажете от резервацията преди да сте платили, коректно е да уведомите хотела. Това става по следния начин:
    • Отворете Моите резервации;
    • Изберете резервацията;
    • Натиснете червения бутон Откажи.
  • Ако не закупите ваучерите в посочения срок, резервацията ще се анулира автоматично и хотелът няма да пази местата.
  • Ако искате да промените резервация (да изберете друга оферта, период на почивка или брой помещения) - откажете текущата и изпратете ново заявка за резервация за съответната оферта, като зададете новите период на почивка и брой помещения. 

За всички въпроси свързани с резервациите, можете да се свържете с нас на тел. 0878 928820 (в работни дни от 10:00 до 18:00) или пишете на office@promograd.bg.