ПромоГрад използва бисквитки (cookies). Научете повече за нашата политика относно бисквитките тук.

Системата за контрол на резервациите на ПромоГрад е разработена на принципа ЗАЯВКА-ПОТВЪРЖДЕНИЕ.

Основни характеристики

  • Принципът заявка-потвърждение е интегриран в системата и е напълно автоматизиран.
  • Клиентите могат да платят (купят ваучери) само ако заявката за резервация е приета от Вас.
  • Освен ваучерите, системата генерира резервационна бланка, съдържаща всички реквизити съгласно Закона за Туризма. Резервационната бланка е на разположение на клиента и се изпраща автоматично и на хотела.
  • При изпращане на заявка за резервация - автоматично се генерира конкретния вариант на офертата, съобразно избора на клиента - помещение/изхранване/възрастни+деца/дати на пристигане и напускане/тип оферта и цена.
  • За всяка оферта е зададен срок (1-3 дни, съгласно изискванията на хотела), в който клиентът трябва да плати, след приемането на заявката за резервация.

Как работи ?

  • Когато клиент изпрати заявка за резервация, получавате имейл, съобщение в ПромоГрад и можете да го видите в Партньорския панел - Резервации.
  • Управлението става през Управление на резервациите.
     
    • Когато получите имейл, щракнете на линка в него



    • Алтернативно:
      • Влезте в сайта с имейл и парола;
      • Щракнете на името си и изберете Партньорски панел;



      • След това Резервации



    • В горната част има фитър за лесно селектиране на стари резервации. Под него е списъкът с всички резервации.
    • Всяка резервация е отделена в самостоятелно поле с всички необходими данни. Вдясно са бутоните за обработка.
    • Новите (необработени) питания за свободни места имат статус Нова и са означени с жълт стикер
    • Натиснете съответния бутон - Има/Няма места

       

    • Полето за Регистрационен номер е предвидено за Ваш номер на резервацията;
    • В полето за Съобщение може да отговорите на въпрос на клиента.
    • Двете полета не са задължителни - може да останат празни;
    • Натиснете бутон Потвърди;

        

    • По същия начин можете да обработите всички Нови заявки за резервация;

  • Статусът на приетите от Вас заявки за резервации е Приета и в данните е посочен срока, до когато трябва да се плати (определен предварително от Вас при предоставяне условията на офертата).
  • Когато клиент плати, отново получавате имейл, съобщение в ПромоГрад и статусът на резервацията става Платена.
  • Системата автоматично проверява сроковете на плащане и неплатените в срок резервации се отбелязват като Изтекла.
  • Ако искате само да изпратите съобщение до клиента, използвайте бутон Съобщение.
  • Имате възможност за селекция на резервациите по наш номер, ваш номер, номер на оферта, хотел (ако управлявате повече от 1 от този профил) и по статус.

Какво означава статусът?

  • Нова: Получили сте заявка за резервация;
  • Неприета: Отговорили сте, че няма свободни места;
  • Приета: Потвърдили сте, че има свободни места. Клиентът има срок, в който да плати;
  • Отказана: Клиентът е отказал резервацията преди да плати;
  • Изтекла: Резервацията не е платена в срок и автоматично е анулирана;
  • Платена: Клиентът е платил в срок.

Какво печелите ?

  • Сигурност - принципът заявка-потвърждение е интегриран в резервационната система на ПромоГрад.
    • Клиентът не може да купи ваучери, без да изпрати заявка за резервация и само след като получи потвърждение, че заявката е приета от Вас.
    • Клиентът е длъжен да плати в срока, който сте определили за плащане. Ако не го направи, резервацията автоматично се анулира (статус Изтекла).
    • При плащане в срок - Вие веднага сте уведомени по и-мейл и със съобщение в ПромоГрад. Статусът на резервацията автоматично става Платена
    • Системата автоматично калкулира необходимия брой ваучери за резервацията. Клиентът не може да плати по-малко.
  • Повече клиенти в резултат на:
    • Бързата обработка - практиката показва, че колкото по-бързо клиент получи потвърждение - толкова вероятността да купи е по-голяма. С нашата система клиентът може да получи отговор буквално за минути. Отнема само няколко кликвания с мишката.
      • Реализирането на принципа "заявка-потвърждение" чрез кореспонденция с имейли е бавно а по телефон несигурно. Клиентите не желаят да чакат с дни за потвърждение. Ако не получат отговор до няколко часа - избират друг хотел. 
    • Сигурността - клиентите харесват сигурността и предпочитат нашата система пред потвърждаване по телефон.
  • Удобство - комуникацията с клиента е лесна, бърза и удобна.
  • Точност и документираност - Целият процес на резервиране е добре документиран, както в системата, така и чрез имейли. Рискове от грешки са практически изключени.

Ако разполагате със собствена резервационна система и можете да ни предоставите интерфейс (API) към нея, можем да интегрираме нашата система с Вашата и клиентът да има възможност да проверява в реално време за свободни места.