ПромоГрад използва бисквитки (cookies). Научете повече за нашата политика относно бисквитките тук.

При отваряне на страницата за управление на доставките се показва списък с направените заявки. Ако има символни означения - поставете маркера върху символа, за да прочетете информацията, която носи.

Символни означения

  • Жълт символ за страница в колоната за номер на доставка означава, че има съобщение от клиента. Клиентите имат възможност да напишат/променят съобщение докато доставката е в статус заявка или приготвя се;
  • Зелена отметка в колоната за ваучерите означава, че всичко с ваучера е наред. Когато справката е за направените заявки - ваучерът е платен. Когато справката е за изпратените доставки - ваучерът е валидиран успешно при изпращане на пратката;
  • Жълт знак "внимание" означава, че нещо с ваучера не е наред - той вече е бил валидиран / анулиран / рекламиран;
  • Бял символ за страница в най-дясната колона означава, че не сте пращали съобщение до клиента;
  • Син символ за страница в най-дясната колона е сигнал, че сте изпратили съобщение до клиента.

Ако обработвате доставки с и-мейли от клиенти или форма за заявка за доставка, или предавате стоките на клиентите в магазин/офис, като валидирате ваучерите индивидуално от страницата за валидиране на ваучери, трябвада имате предвид, че всеки валидиран индивидуално ваучер ще бъде означен с жълт триъгълнен знак с удивителна. Вие решавате дали вече сте изпратили стоката, съответстваща на ваучера. Препоръчително е винаги да използвате само система за контрол на доставките. Маркирайте с получена на место доставките, за които стоките са предадени в магазин или офис. 

Имате 4 възможности за управление на доставките

  • Когато по някаква причина не можете да обработите пратката на клиент веднага - поставете доставката в статус "приготвя се". За целта натиснете символа "часовник" в последната колона. Това дава информация на клиента, че заявката му е получена и се работи по нея.
     
  • Ако междувременно искате да изпратите съобщение на клиента - щракнете върху символа за страница в последната колона. Запишете съобщението (не отбелязвайте пратката като изпратена). 
     
  • Когато изпратите пратката - отбележете този факт. Така клиентът ще знае, че пратката е изпратена. Изпращането на доставка става като щракнете върху символа за страница или върху символа с камиона. Ако използвате символа за страница - ще може да запишете номера на товарителницата и да изпратите съобщение на клиента едновременно с маркирането на доставката като изпратена. Алтернативната възможост (символа с камиона) само маркира доставката като изпратена.

    Ако сте пропуснали да изпратите съобщение и да запишете номер на товарителница - може да направите това и по-късно, като селектирате изпратените доставки и щракнете върху символа за страница.

    Ако в доставката има ваучери с изтекъл срок на валидност или такива за които срокът не е започнал, можете да изпратите доставката и да валидирате всички ваучери като премахнете отметката "При изпращане, ваучерите се проверяват и за срок на валидност".
     
  • Когато стоките са предадени в магазин/офис отбележете пратката като получена на место. За целта щракнете върху символа с къщичката. 

НОВО! Всички които изпращат пратки с Еконт Експрес могат да се възползват от възможността за автоматично проследяване на пратката. За целта изпратете имейл на office@promograd.bg, за да отбележим, че работите с Еконт Експрес и при изпращане на доставката задължително записвайте номера на товарителницата в полето за товарителница.

Нашата система поставя статуса на доставката автоматично в:

  • в куриера - моментът в който пратката е приета от Еконт Експрес
  • получена - моментът в когато куриерът е отбелязал, че клиента е получил пратката.

Освен предимствата за клиента, който получава информация за транспортирането на пратката му, Вие имате възможност за още по-добър контрол върху доставките. Така например, ако сте изпратили пратка и тя до 1 ден не е променила статуса си, това означава, че или има грешка в товарителницата или не сте я предали на куриера.