ПромоГрад използва бисквитки (cookies). Научете повече за нашата политика относно бисквитките тук.

Студио за красота Еферия

Контакти
  • t_tani4kaecho@nullabvecho.nullbg
Студио за красота Еферия се управлява от Н ЕНД К ООД, ЕИК 201227597

Оценка

Базирана на 27 отзива

3.4
  • Отличен: 4.5 - 5

    11

  • Много добър: 3.5 - 4.5

    4

  • Добър: 2.5 - 3.5

    2

  • Приемлив: 1.5 - 2.5

    4

  • Лош: 1 - 1.5

    6

  • Съотношение цена/качество

    3.4

Галина
Оценки: 1
Мнения: 1
09.10.2019 21:30:07
2.0 Приемлив
Отношение Метод и начин на работа,липса на професионализъм
Daniela
Оценки: 1
Мнения: 0
11.09.2019 06:49:05
5.0 Отличен
Без коментар
Dima
Оценки: 1
Мнения: 1
12.02.2019 13:06:37
3.0 Добър
Отношението на маникюристката, отличната цена, бързата работа. Маникюрът при излизане от салона. Маникюрът се развали сравнително бързо. Може би трябва да се работи с по-качествени лакове.
Radka
Оценки: 1
Мнения: 1
24.11.2018 13:33:09
2.0 Приемлив
dobre beche
Tanya
Оценки: 1
Мнения: 1
08.10.2018 15:26:34
5.0 Отличен
Професионалната работа и отношение на маникюристката. Препоръчвам и отново ще посетя салона.
iliana
Оценки: 4
Мнения: 1
25.08.2018 18:22:15
5.0 Отличен
Без коментар
iliana
Оценки: 4
Мнения: 1
25.08.2018 18:21:47
5.0 Отличен
Без коментар
Tanya
Оценки: 1
Мнения: 0
06.08.2018 15:47:17
5.0 Отличен
Без коментар
Мария
Оценки: 1
Мнения: 1
27.07.2018 10:16:33
1.0 Лош
Избрах го заради локацията в центъра. Бях там за педикюр. Общо взето нищо не ми хареса. Беше не добре почистено. Настаниха ме на стол омазан с боя за коса и трябваше да помоля да покрият с нещо за да не се изцапам сядайки. В последствие инструментите не бяха дезинфикцирани - пили нокторезачки, кюрета. Общо взето се надявах хората преди мен да не са имали гъбички по ноктите. Предложихами избор от три палитри с нюанси на коралово и червено - избрах коралово, сложиха ми червен лак. На вид изглеждаше добре, но не бих отишла отново при тях. Хигиената е на изключително ниско ниво.
iliana
Оценки: 4
Мнения: 1
11.07.2018 11:53:13
5.0 Отличен
учтиво и коректно отношение към клиента