ПромоГрад използва бисквитки (cookies). Научете повече за нашата политика относно бисквитките тук.

Оценка

Базирана на 3 отзива

3.3
  • Отличен: 4.5 - 5

    0

  • Много добър: 3.5 - 4.5

    2

  • Добър: 2.5 - 3.5

    1

  • Приемлив: 1.5 - 2.5

    0

  • Лош: 1 - 1.5

    0

  • Комфорт

    2.7

  • Екскурзоводско обслужване

    4.7

  • Съотношение цена/качество

    2.7

Гергана
Оценки: 1
Мнения: 0
18.11.2018 09:07:45
2.7 Добър
Без коментар
Ангел
Оценки: 1
Мнения: 1
08.10.2018 17:01:08
3.7 Много добър
1.Вежливото и внимателно отношение на работещите в офиса на фирмата в София. 2.Високият професионализъм на водача на групата Здравко, който направи всичко възможно да се чувстваме добре и да видим всичко дори и това което е извън програмата. Имам предвид, че жертва свободното си време за да ни заведе на допълнителни забележителности в градовете. Специални поздрави и оценка ОТЛИЧЕН. Тежката програма в последния ден. Можеше да се помисли за преспиване в околностите на Триест или Горица. Имам предвид следното : На 06.10. в 7.00 ч.сутринта обух обувките, които събух в София на 07.10. в 19.10 ч. Това са 36 часа. Нощен преход 1450 км. Това е така, защото в Милано ни бе забранено !!! да влизаме в автобуса, защото шофьорите трябвало да почиват 9 часа ???. Представяте ли си каква наглост - ние сме си платили автобусното обслужване, а на практика се получи, че ние трябва да се съобразяваме със шофьорите, а не те с нас. На всичко отгоре заваля дъжд, от обяд до около 16.30 ч. Няма къде да се седне, всички пейки мокри. Добре поне, че времето беше топло. Същите се държаха нагло, грубо, арогантно и невъзпитано, не знаеха пътя и ако не беше Здравко още щяхме да се лутаме. Спираха автобуса възможно най-далеч от входа на хотелите и ние мъкнехме багажа и сутрин и вечер, вместо да спрат като другите пред входа и после да си търсят място за паркиране. Ние си редяхме багажа в автобуса, вместо тях, което е тяхно задължение.Единият - Ники псуваше отвратително на всяко изречение, дори научи полиглотите продаващи сувенири във Версай да казват "Еб. мамата", вместо Добър ден.За тях пътуващите са "пациенти", "орда" и какви ли не, само не екскурзианти, с парите на които се издържат. Не ми хареса и факта, че в офиса не ни казаха /или не знаят, че хората с увреждания, които имат необходимия документ, на запад са на изключителна почит и уважение. За тях и придружителят всичко е безплатно, от тоалетната до билета за корабчето и музеите. За съжаление това го научихме случайно в Париж, когато купувахме билети за корабчето по Сена. Сега фирмата трябва да ни връща пари, които събра предварително в София. Дали ще ни ги върнат - не знам.
Ангел
Оценки: 1
Мнения: 0
08.05.2018 17:37:42
3.7 Много добър
Без коментар